Chatbot Billie van Bol.com

Chatbot Billie
Altijd online

Hallo, ik ben de Billie, de chatbot van bol.com. Wat wil je over dit artikel vragen?

Ik heb het nog niet ontvangen

Kies je onderwerp:

Waar is mijn pakketje?

Het artikel ‘Comelec SA-1204 – Tosti …’ is onderweg en wordt vandaag of morgen bezorgd. Als je niet thuis bent wanneer je pakket bezorgd wordt, dan laat de bezorger een briefje achter. Hierop staat waar het pakket is afgegeven of wanneer de bezorger opnieuw langskomt. Heb je het artikel morgen eind van de dag nog niet in huis, laat het me dan weten.

Heb je misschien nog een vraag?

Ik kreeg een mailtje dat het gisteren bezorgd moest zijn en dat er geen actuele verzendinfo is en dat ik contact moest opnemen

Gaat het nog steeds over ‘Comelec SA-1204 – Tosti …’?

ja

Het artikel ‘Comelec SA-1204 – Tosti …’ is onderweg en wordt vandaag of morgen bezorgd. Als je niet thuis bent wanneer je pakket bezorgd wordt, dan laat de bezorger een briefje achter. Hierop staat waar het pakket is afgegeven of wanneer de bezorger opnieuw langskomt. Heb je het artikel morgen eind van de dag nog niet in huis, laat het me dan weten.

Waarmee kan ik je nog helpen?

door deze vraag te beantwoorden

Ik snap niet echt wat je bedoelt. Mag ik je nogmaals vragen waar het over gaat?

Ik kreeg een mailtje dat het gisteren bezorgd moest zijn en dat er geen actuele verzendinfo is en dat ik contact moest opnemen

Gaat het nog steeds over ‘Comelec SA-1204 – Tosti …’?

Ja, dat zeg ik toch!!!!

Het artikel ‘Comelec SA-1204 – Tosti …’ is onderweg en wordt vandaag of morgen bezorgd. Als je niet thuis bent wanneer je pakket bezorgd wordt, dan laat de bezorger een briefje achter. Hierop staat waar het pakket is afgegeven of wanneer de bezorger opnieuw langskomt. Heb je het artikel morgen eind van de dag nog niet in huis, laat het me dan weten.

Wat kan ik nog voor je doen?

Lezen en luisteren!!

Ik begrijp je niet helemaal. Kun je je vraag anders verwoorden?

stomme robot

Oké Hans, zou je de scheldwoorden achterwege willen laten? Waarmee kan ik je helpen?

Ik kreeg een mailtje dat het gisteren bezorgd moest zijn en dat er geen actuele verzendinfo is en dat ik contact moest opnemen

Gaat het nog steeds over ‘Comelec SA-1204 – Tosti …’?

Toen haakte ik af.
Volgende dag gewoon gebeld, veel beter!
Uiteindelijk was de bestelling zoek en heb ik mijn geld terug gekregen.

Het account staat op Hans zijn naam, maar ik voerde “het gesprek”
Dat doe ik niet nog eens, met een robot in discussie gaan.
Had een print screen gemaakt van het gesprek 🙂

Billie van bol.com doet 45% klantcontact

De virtuele assistent Billie op de klantenservice van bol.com ontvangt bijna de helft van alle klantcontacten bij het winkelcentrum.
Hij handelt zeventig procent van de vragen met succes af.
Bij die 70% hoor ik duidelijk niet.

13 gedachtes over “Chatbot Billie van Bol.com

  1. rietepietz 07/01/2021 / 21:24

    Dom gedoe, maar wat kun je verwachten van een waardeloos bedrijf.

  2. Zo simpel is dan geluk 07/01/2021 / 22:07

    Hahaha, sorry, maar ik moest hier toch even om lachen. Goed gesprek wel.
    Gelukkig is het met een telefoontje toch opgelost.

  3. Bertie 07/01/2021 / 22:13

    Dit herken ik maar heb het nooit zo lang volgehouden. Lijkt wel cabaret. ☻

  4. KnutzEls 07/01/2021 / 23:19

    Om hartkloppingen van te krijgen!! Wat een gedoe, geef mij maar eens mens, mag zelfs chagerijnig zijn.

  5. Naomi 08/01/2021 / 11:38

    Billie en ik begrijpen elkaar meestal ook niet. Groot gelijk dat je gebeld hebt. Over het algemeen werkt dat een stuk handiger daar;).

  6. willyfotoblog 08/01/2021 / 18:28

    Bijna niet te geloven dat ze zo geautomatiseerd werken

    maar het resultaat is toch maar pover

    groeten

  7. Mrs. T. 08/01/2021 / 19:18

    Je kunt toch ook aangeven dat je met een ‘echt’ persoon verbonden wilt worden? Ha, ik voel een blogje opkomen.

    • Spontanity 08/01/2021 / 19:53

      Ja tuurlijk, weet ik .
      Maar ik schreef stomme robot tijdens het gesprek, en dat vond ik grappig. Kom maar op met je blogje🤗

  8. Liesbethblogt 09/01/2021 / 18:50

    Ik vraag meteen om een echt persoon. En kom niet bij bollie want ze zijn te duur, veranderen steeds hun prijzen en doen dat ook als je spullen al ik je mandje hebt gedaan. Waardeloos bedrijf waar je dit soort ellende kan verwachten.

    • Spontanity 09/01/2021 / 19:59

      Ze zijn duur, weet ik.
      Maar afgelopen weken en nu nog is er niets open, dus met googelen kom ik dan een heel eind, zelfs bij Bol, soms!!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s