Paaltje

Afgelopen vrijdag.
We liepen de voordeur uit.
Hans rechts, ik links.
Want daar stond de auto!!
Dus Auk achterom kijken hoelang het zou duren voor Hans doorhad dat ik de andere kant op liep.

Lesje, nooit achterom kijken en doorlopen tegelijk.

Auk struikelde over een stoeptegel, twee (goede) flessen wijn in haar handen.
Die mochten natuurlijk NIET stuk vallen.
Was kadootje.
Afijn, na 7 keer tegen de schutting aan de overzijde van het laantje, te mooi woord voor het pad voor onze deur maar kan even niets anders verzinnen, geknald te zijn kwam ik uiteindelijk tot stilstand tegen een betonnen schuttingpaal.
En ik stond nog rechtop.
Met 2 flessen (goede) wijn in mijn handen.

Maar…………
oh wat ben ik stijf en wat doet mijn lijf pijn.

12 thoughts on “Paaltje

  1. Gelukkig was ik niet in de buurt, ik ben bang dat ik vreselijk was gaan lachen toen jij daar zo rond stuiterde, het zal ongetwijfeld lachwekkend geweest zijn. Ik heb écht medelijden met je stijve spieren, mijn mondhoeken zijn ook een beetje in een kramp vertrokken, zielig hé, jouw schuld.;-)

  2. Zo wat zul jij geschrokken zijn. Ik ben zo eens met oudjaar op mijn rug gevallen toen ik met flessen champagne naar buiten liep en bleek dat het geijzeld had…. De flessen nog heel, jas ook, maar ik ging met een beurse rug het nieuwe jaar in…

Geef een reactie

