Wennen

Wennen aan de nieuwe situatie.
Ach, eigenlijk valt het wel mee.
Maar het is anders, rustiger.
Hoewel 🙂

Allebei wat grieperig geweest, nu weer aan het opknappen en dan is het wel fijn als je zoals vandaag máár 1 klein druk jongetje hebt.

20170925_175306
Wat is die mooi hè?

We doen altijd de grote wisseltruc met auto’s op maandag.
Paul en Kim laten hun auto hier, inclusief autostoeltjes.
Logisch gevolg hiervan is dat zij onze auto meenemen.
Meestal gaat het goed, vandaag even niet.

Ik zou naar Delfgauw gaan met Max, want ja, Bram op school, dus gaat even anders allemaal.
Zouden daar lekker eten en dan de omgekeerde wisseltruc met de auto en naar huis.
Hans ging niet mee, was nog niet helemaal in orde.
Uiteindelijk hebben wij hier met Max gegeten en vond de wisseltruc met de auto hier plaats daar de pappa van Max, en Bram, de sleutels van de auto gewoon meegenomen had, naar Rotterdam, dus wij konden geen kant op.
Volgende week maar niet doen want dan moeten wij vanuit DH naar Delfgauw om Bram van school te halen.
Nu was de mamma nog thuis.

Verder breide ik mijzelf een paar polswarmers.
Voor als het wat minder weer wordt.
Gaat ooit gebeuren, maar wat is het nagenieten nu zeg!!

Dan nu de selfies.
Van vorige week heb ik beide jongetjes, maar vandaag heb ik mijn oudste kleine vriendje helemaal niet gezien.

collage

Bram is gelijk “groot” en wijs.
Ja toch?

10 thoughts on “Wennen

  1. Ik ben stikjaloers….. nee niet op jou maar ik wil óók van die prachtige wimpers.;-)
    Slimme papa van je vriendjes, en even een extra sleutel bij laten maken is tegenwoordig een kostbare grap met die afstandbediening sleutels!

Geef een reactie

