Selfie momentje van maandag

en woensdag 🙂
Met de opa en de oma.

25

4 thoughts on “Selfie momentje van maandag

  1. Ik zeg gewoon U tegen je met al die selfies. Nu ik zelf ook zo’n (on)ding heb natuurlijk wel geprobeerd een selfie te maken maar hoe hou je zo’n kreng stil genoeg om een foto te krijgen die scherp is;-(

    • Ik heb een selfiestick die ik bijna nooit gebruik 🙂
      Ik zet de telefoon op een vaste ondergrond en dan hoef ik alleen maar te klikken.
      Oefening baart kunst.
      Ik doe het heus ook wel eens uit de losse hand als ik geen vaste ondergrond tot mijn beschikking heb 🙂 Maar dan zijn ze ook minder scherp. Steunen op je knie met je telefoon, kan ook.
      xxx

      • Ik vind het gewoon lastig hoor, bijna niet te doen omdat het onhandig vasthouden is met die flap. Zo zie je maar, het is nog niet zo simpel wat jij altijd doet;-)

Geef een reactie

