Fietspaden

De €1.- uitdaging sla ik over 🙂
Maar, kom ik wel op terug.
Heus.

Fietspaden.

Hier in Den Haag schijnt het gebruikelijk te zijn om een fietspad, wat duidelijk bestemd is als éénrichtingsfietspad!!!, daar gewoon tegengesteld te gaan fietsen!
Je komt daar dus gewoon de hele tijd tegenliggers tegen 😦
Waar je nog voor aan de kant moet ook!!!!
Want als je dat niet doet is het niet zeker dat je op je zadel kunt blijven zitten.
En aan de overkant van diezelfde weg is net zo’n
mooi fietspad.

Zo, dat was bron van ergernissen punt 1

Daar valt een hoop centjes te verdienen voor de gemeente Den haag, echt!

Tijd om weer een berichtje gemeente DH te doen 🙂

One thought on “Fietspaden

  1. Herkenbaar, ik zie het hier op de kade om de hoek regelmatig, onhandig want ik kijk naar links als ik de straat uit draai voor de auto’s en fietsers van dié kant, van de andere kant kan niet komen wegens éénrichting verkeer. vaak mensen die ergens halverwegen “het water”wonen en niet om willen rijden.
    Heel tiekem pak ik ook wel eens dat laatste stukje fietspad de verkeerde kant op maar dan let ik twee dingen, of het druk is en dt zorg dat anderen geen last van me hebben.

Geef een reactie

