Reorganisatie

Wat je ook opstart tegenwoordig, je kunt er bijna niet meer omheen….

“Wat houdt je bezig.”

Kleinkinderen uiteraard.
WhatsApp Image 2017-04-03 at 14.39.38

Maar wat mij veel meer bezighoudt is de reorganisatie van het bedrijf waar ik werk en mijn re-integratie.
Functies die komen te vervallen.
Dat is pas vermoeiend!

Maar eerst volgende week mijn 1e grote beurt.
Zo spannend.
Behelst allerlei onderzoeken, veel onderzoeken, heel veel onderzoeken, maar ik ga voor een goede uitslag.

“Eerstvolgende controle over een jaar.”
Dat is wat ik wil horen.

Nu wil ik zelf op dit moment niets liever als elk half jaar op controle, maar zal toch moeten proberen vertrouwen te krijgen in dat lijf van mij.

Lastig!!

5 thoughts on “Reorganisatie

  1. Ben het met Tanja eens, het is een proces. Let op mijn woorden, jij gaat dat winnen. Je hebt al zoveel overwonnen, dus dit ook. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar vertrouw me. Komt helemaal goed. Ben trots op jouw. Dikke kus van mij.

Geef een reactie

