Ogen en zo

De afgelopen weken, en nog, moest ik regelmatig een oogje dichtknijpen.
Tijdens de behandeling werd het me rood, groen, geel & blauw voor de ogen.
En zag ik zo nu en dan geen hand voor ogen meer, en moest je echt ogen in je achterhoofd hebben.
Zeer deed het niet, want een zeer oog kan geen licht verdragen.
Ze doen 1 oog per keer, dan houdt het niet behandelde oog een oogje in het zeil.
Het 2e oog is nu ook gedaan zoals jullie weten, en het is echt waar, twee ogen zien meer dan één.
Qua gevoel lijkt het of er zand in je ogen gestrooid is en dat is me af en toe wel een doorn in het oog.
Maar het oog wil ook wat, dus geen brillen meer.
Om die reden heb ik er een oogje aan gewaagd, en behalve ’s nachts, loop ik niet met oogkleppen op.
Op dit moment zet ik regelmatig grote ogen op ,geef ik mijn ogen goed de kost,
en wilde ik dit jullie even onder het oog brengen.
Misschien is dit iets om voor ogen te houden als je van plan bent om ook voor multifocale implantlenzen te gaan.

En dan nu, een dagje te laat, het Selfiemomentje van maandag.
Zonder bril, een lust voor het oog die twee kleintjes maar ohhhhhh, wat moet ik aan mijzelf wennen.

9

 

 

7 thoughts on “Ogen en zo

  1. Helemaal top, maaaaar ik blijf een oogje in het zeil houden. Kijk met je ogen, ruik met je neus, proef met je tong en geniet met je hart. Laf joe. XXXXXXXXXXXX

  2. Ik moest een ogenblik kijken of je het wel was;-) en natuurlijk houdt Hans al die tijd wel een oogje op je,( dat had hij alláng natuurlijk) . Ik hoop dat de genezing voorspoedig gaat en er géén haken en ogen aan zitten wat de verzekering betreft;-)

Geef een reactie

