Einde van het brillentijdperk

collage.jpg

Na jarenlang, het grootste gedeelte van mijn leven een bril gedragen te hebben, is dat tijdperk vanaf vandaag afgesloten.
Vanaf nu draag ik alleen nog maar zonnebrillen, en niet op sterkte.
Al mijn brillen zijn weg, behalve de laatste, wie weet wat ik nog met dat montuurtje kan.

Gisteren aan mijn 2e oog geholpen en toen was vanmorgen echt het WoW moment daar.
Gewoon alles kunnen zien.

De afgelopen 2 weken waren lastig.
1 oog op 0 en het andere op +7, dat ging niet samen en resulteerde in 2 weken full time hoofdpijn.
Is over.
Met bril, zonder bril, bril met 1 glas,met zonnenbril, lastig was het

Het zorgde er ook voor dat ik mijn maandagselfies niet kon laten zien.
Want weinig achter de pc.
Maar ze zijn wel gemaakt 🙂

collage

Het heeft er ook voor gezorgd dat ik heel veel (b)logjes niet gelezen heb en dat zijn er veel te veel om allemaal terug te lezen.
Dus ik ga met een schone lei beginnen en heldere lenzen.

Wat is de wereld helder mooi.

11 thoughts on “Einde van het brillentijdperk

  1. Wat een fééstje, moet héél bijzonder zijn om nu niet meer “te brillen” . Doe rustig aan, je ogen moeten natuurlijk niét versleten worden met achterstallig leeswerk.

Geef een reactie

