Werken

Afgelopen week begonnen met werken.
Wat zag ik er tegenop, maar wat viel het mee.
Oké, het is máár twee uurtjes per dag, twee dagen in de week, maar toch.
Ik was er 7 maanden uit.
Hebben ze intussen ook nog eens andere software op het werk.
In plaats van het vertrouwde SAP werken we nu met HIX.
Moet echt ingewerkt worden, en dat na 18 jaar 🙂
Maar goed, viel me alles mee.
Geen werkdruk nog, boventallig.
Erg benieuwd hoe het over een tijdje zal gaan.

Want, ook al zegt een bedrijfsarts dat, die is immers ook aan regeltjes gebonden, hij ziet de de mens achter de ziekte niet.
Zijn taak is om zieke werknemers zo snel mogelijk weer aan het werk te zetten.
In het belang van de werkgever dus.
Ik geef hem geen ongelijk hoor, maar……………………

naamloos-1_bewerkt-1

Het welzijn van de werkende mens?
Mwah.
Mag ik daar mijn twijfels over hebben?

Ik hoef nog maar 10 jaar 🙂

 

8 thoughts on “Werken

  1. Is het alweer 7 maanden geleden Aukje? Wat gaat de tijd toch snel! Je bent een hele, snelle leerling dus die HIX krijg je wel heel snel onder de knie. Leuk om dit te lezen. Dikke knuffel! 😘

  2. Daar mag je inderdaad je twijfels over hebben. Al begrijp ik dat er heel veel verschillende soorten bedrijfsartsen zijn. Van hele zakelijke (kille) tot hele lieve.
    Succes met het werken!

  3. de zorg is één grote business geworden, en er moet zo snel mogelijk zo veel mogelijk verdiend worden. ten koste van. wie of wat dan ook. lijkt het vaak. en idd, soms kun je het nog treffen, maar steeds vaker niet meer.
    maar wat fijn dat het zo meeviel, het werken! 🙂

Geef een reactie

