Echt

Ik ga bij jullie allemaal weer langskomen.
En reageren.
E C H T !!
Maar soms ben ik eventjes de weg kwijt, zoals nu.
Is de deur dicht, of is de deur open.
Of sluit ik juist deuren om door te kunnen, om door te gaan?
Half november start ik met 2 uurtjes per werkdag, en dat zijn maar 2 werkdagen.
Wat kijk ik er naar uit, en wat zie ik er tegenop!!

Nog maar 5 maanden geleden liep ik rond met een doemscenario, en nu,
nu is alles anders.
Maar mijn hoofd en lijf gaan nog niet zo snel als ..
Ben nu al moe.

Ga er wel eens een stripverhaaltje van maken, voor nu volsta ik met,
waar een deur dichtgaat, gaat een ander open…!

deuren.png

 

 

6 thoughts on “Echt

  1. Ja logisch, in wezen wordt je leven wéér overhoop gegooid, gelukkig wél in de goede richting maar toch, dat vraagt wéér aanpassing. het zal wel weer wennen hoor en eh….. niet met de deuren slaan! 😉

  2. het is ook niet niks allemaal. maar wat ben je sterk. ik hoop van harte dat het kleine beetjes werken positieve dingen brengt, en zo niet, niet doen! X

Geef een reactie

