Doorgaan

We hadden afgelopen weekend een feestje.
Een trouwerij.
Met een wijntje.
Ik heb gedanst,
gefeest en het enorm naar mijn zin gehad.

13616169_816186321852304_2117503258_o

 

Vandaag weer genoten van Bram & Max
Heerlijk naar de natuur speeltuin geweest bij de Bosjes van Pex.
In Den Haag.

Verder lijken de donkere wolken die de afgelopen drie maanden boven onze hoofden hebben gehangen een beetje op te lossen.
Niets is nog echt duidelijk, maar …… we hebben goede hoop.

Doorgaan.

Oh, en onderstaande foto wil ik jullie niet onthouden.
Dat is Bram met Romy.
Romy is de dochter van de dochter van mijn zus.

13620197_1263788200297864_3406578102067884185_n

 

13639467_816186111852325_594684886_o

Mijn zus en ik

7 thoughts on “Doorgaan

  1. Wat was het een mooi feest. En wat zag je er prachtig uit, je straalde,zo mooi voelde je,je.Heerlijk dat je even lekker hebt kunnen dansen. En vandaag met je lievelingetjes heerlijk buiten. Geniet er van meissie.
    Dikke kus van mij. Ben zo trots op je. Laf joe.

    Car

    • Zeker weten, we hebben allemaal genoten. Leuke foto van ons tweetjes. En Bram en Romy is een verhaal apart. Zo schattig,die twee samen.

  2. Heerlijk zo’n feestje, wat kun je daar lang van nagenieten hé!
    Leuk die twee “oma’s” en over hun kleinkinderen kunnen we natuurlijk kort zijn, zóóóó lief!
    Het heeft gisteren nog even héél hard gewaaid, ik hoop dat nu ál die wolken weg zijn!

Geef een reactie

