Stilte doorbreken

Thuis.
Nog niet veel wijzer.
Het is nu wachten op de uitslag van het laatste onderzoek, de botpunctie, die ik afgelopen vrijdag heb gehad.
Ze hebben iets gezien maar weten nog niet precies wat.
Maar dat wachten kan ik thuis doen.
Er gaat toch echt niets boven thuis zijn.

En verder wil ik er nu niets over kwijt.

Ga alleen maar leuke dingen doen en aan leuke dingen denken.
Vanmiddag een haspel ophalen in Scheveningen.
Daar kun je zulke leuke dingen mee 🙂
Ik ga hem wat opknappen en als tafeltje gebruiken, hoe leuk is dat?

En, ik mag aan een nieuwe telefoon.
En nieuwe kleren, schoenen.
Shoppen.
Kapper.
Misschien even weekendje weg of zo samen met Hans.

Ik mag alles en hoef en moet helemaal niets.
Ik denk dat dat mijn motto maar wordt de komende tijd.

Ik mag alles

 

8 thoughts on “Stilte doorbreken

  1. Goed leensmotto, zus. Het woord moeten staat ook niet in mijn woordenboek. Ik mag een hele hoop, maar moet ook niets. Vier het leven lieverd. Nu maar hopen dat je gauw iets hoort. Dikke kus, van je weet wel wie. Xxxx

  2. Heel knap om de knop zo om te zetten, zelfs als het niet helemáál zou lukken ben je nog steeds een kanjer! Je hebt vást wel een gezellig shopmaatje, mocht dat niet zo zijn héb ik op donderdagmiddag wel een paar uurtjes;-)

  3. Pfff dat is heftig, vooral de tijd dat je moet wachten op een uitslag. wens je heel veel positiviteit en kracht toe.

    Van een haspel een tafel maken is leuk. Benieuwd hoe je het aanpakt en wat het eindresultaat zal zijn.
    Keep the spirit high Aukje, cyberhug van mij

Geef een reactie

