Gisteren

Gisteren was een speciale dag.
Het was een dag waarop ik mijn allereerste vriendinnetje na ruim 25 jaar weer eens zag.
Soms is social media wèl fijn.
Het voelde goed.
Vertrouwd.

DSC04147 (Small)

Gelijk met de billen bloot hoofd.
Maar als je heel goed kijkt zie je haartjes.
Hopelijk blijven ze zitten.
Nog 4 kuren te gaan.
Ik ben echt aan het aftellen nu.

Deed ik eigenlijk al vanaf het begin maar nu helemaal.

P.S Overigens doet Max het geweldig.
Nog niet thuis maar daar wordt hard aan gewerkt.

8 thoughts on “Gisteren

  1. Ans ziet er heel goed uit, mooie vrouw geworden. Dus twee mooie vrouwen op de foto. Fijn dat je het zo leuk hebt gevonden.Moeten jullie vaker doen.
    En wat doet onze mini Max het geweldig. Heerlijk nieuws.
    Je hebt een mooi hoofd.

    Dikke kus van ons.

  2. Je ziet er goed uit Aukje! Sterkte met de komende kuren en wat fijn dat je haar weer gaat groeien.
    En een prachtfoto van jou en je vriendin. De warmte die jullie voor elkaar voelen, spat eraf!
    Enne fijn dat Max het zo goed doet. Duurt vast niet lang meer voordat hij naar huis mag

  3. ow van harte nog met max zeg! ❤ en nog 4 kuren te gaan.. ik tel met je mee af. meid, wat een tijd heb je al gehad, ik hoop dat het straks ook echt allemaal achter de rug is! ik vind je superstoer! heel veel sterkte nog en superlieve zomervakantiegroetjes! xxx

Geef een reactie

