Links of rechts?

98f8b-pruik
Op deze site wil ik niet de nadruk gaan leggen op “borstkanker”
Wat een rotwoord eigenlijk.
Maar aankomende dinsdag start de chemo.
Ik krijg groen licht, dus een G O.

Vandaag pruikjes wezen passen met Kim.
Was gezellig.
Hoeveel verschillende koppies kan een mens hebben.
Veel, heel veel.
Wordt lastig.
Want behalve dat het leuk moet zijn, moet het ook nog eens praktisch zijn.
Moet er wel zo’n 1½ jaar mee doen.

Zei ik al dat het lastig was?

Ben momenteel zelf iets actiever op facebook als hier.

Maar moet zeggen dat schrijven op een site ook wel iets heeft.
Heb al geprobeerd een aparte pagina te openen hier  maar ben er nog niet achter hoe dat werkt.
Dus eigenlijk een linkje naar een andere pagina, maar wel zelfde site.

Ook lastig.

6 thoughts on “Links of rechts?

  1. En dan óók nog van een foto moeten oordelen.(wat ook nog aardig kan vertekenen) ….. nou afgaande op déze foto's zou ik gaan voor het linker “kapsel” staat je schattig!
    Wat mij betreft mag je het gerust her allemaal van je af schrijven, hoort gewoon bij het leven …hoort bij Aukje en mag dus verteld worden.
    Het is een rotwoord ja maar daar wennen we wel aan . Ik wens je héél veel sterkte en ga duimen dat het uiteindelijk tóch nog een beetje mee kan vallen.

  2. Het is een hele heftige tijd waar je inzit Aukje. Fijn dat je dochter mee is geweest om pruiken te passen met je. Ik hoorde laatst iemand die kreeg een soort ijsmuts op tijdens de chemo. Dan viel haar haar niet uit (of bijna niet) tijdens de chemo. Heb jij daar weleens van gehoord.

    Sterkte en een cyberhug!

Geef een reactie

