Verbouwing 2

Gaat nu toch echt opschieten dat wij gaan kamperen in eigen huis.
Hard aan het aftellen.
Anderhalve week zonder keuken en verwarming.
Hoop dat we dit weertje houden, maar dat is teveel gevraagd denk ik.

Hier schreef ik al eerder iets over spulletjes voor de keuken en zo.
Voor het vernuftige apparaat zijn we inmiddels geslaagd.
Mooi!!!

Zo ook voor verlichting.
Ook mooi!!

Op zoek naar onze speurtocht voor lampen in de keuken kwamen we deze tegen.

Die is het niet geworden.

Het menukaartje wat in die winkel op een tafel stond was wèl leuk.

6 thoughts on “Verbouwing 2

  1. Ik ga duimen voor aangename temperaturen..!!
    Geen moeite hoor, ik heb ze zelf ook graag…haha.
    Dat is wel leuk hé met zo'n verbouwing er komen altijd weer nieuwe spullen.
    Succes meis.

  2. Aftellen dus ,en toch hééft het wel iets om even te kamperen in eigen huis .Ik was er vroeger goed in omdat we altijd wel érgens aan het verbouwen waren !
    Originele lamp maar het lijkt me een lastig ding om schoon te houden ,versandig dat je hem niet nam 😉
    Je hebt toch wél een lekker bakkie genomen hé ,voor dié prijs kun je niet weigeren !

  3. Ik had in mijn vorige keuken een garde als verlichting! Heel leuk, hij hangt nou bij een vriendin. Bij Rietveld koop ik ook regelmatig iets, laatst nog een staande lamp met drie bolletjes, lekker retro.

Geef een reactie

