Wat een kadootje

Dat was dit weekend wel.
Echt een kadootje.
Had nog een Bongobonnetje van mijn zus.
Daarmee zijn wij naar deze sauna geweest.
Dat was gisteren, en wat was het mooi weer.
Echt de hele dag buiten geweest.
Veel gebruik gemaakt van de faciliteiten natuurlijk.
Prachtige sauna!!

Daarna….zijn wij doorgegaan naar dit hotel.
Jullie kennen vast allemaal wel de site van de hotelkamerveiling, toch?
Hans en ik hebben er een sport van gemaakt om nooit meer te betalen als €22.-
Doen we ook niet, en altijd inclusief ontbijt.
En altijd met zijn tweetjes, voor diezelfde €22.- nog steeds.
We zitten er zelfs wel eens onder.
(even voor de goede orde, per gewonnen veiling komt er altijd €7.50 bovenop aan veilingkosten)
Maar dan is het nog niet veel.
En echt, wij hadden deze keer veel voor weinig.
Een hotelkamer met een BOVEN!!!
De conferentiekamer, echt geweldig.
Tafel met 6 stoelen er omheen, geen flauw idee wat we er mee moesten, maar gaaf was het wel.
Maar goed, hieronder wat foto’s van onze hotelkamer met een boven.

In die punt, aan de voorkant boven die twee ramen, mochten wij een nachtje slapen.
Echt, het was gaaf!!!

12 thoughts on “Wat een kadootje

  1. Ik ben stikjaloers ,het is al 5 maanden geleden dat we naar de sauna geweest zijn .Die waar wij altijd gaan is afgebrand helaas !
    Dit ziet er helemaal toppie uit en met mooi weer is dat natuurlijk héérlijk “streeploos” bruinen 😉
    Wat een onzéttend leuke hotelkamer heb je op de kop getikt en voor zo wéinig !Veel ontspanning dus voor weinig 😉

  2. Het klinkt zo leuk .. maar ik ben al blij dat ik een weekend niks hoef te doen hahah

    Ik heb nog een bon liggen voor een weekendje weg .. zou niet weten wanneer en waarheem .. zucht

    groetjes Elise

  3. Oh, dat moet ik toch ook 'ns gaan doen. Dit weekend gaan we naar Haarlem, een nachtje en dik over de € 150,00. Maar goed, dat is dan nog voor ons trouwen, dus dat kan net.

  4. laatst hadden wij ook zo'n 'mazzel' op hotelveiling.nl
    kamer in Trier was ook de masterbedroom. 3x kingsizebed, lougebank en stoel en gewon 'zitje'. Geloof voor 35 euro terwijl die kamer normaal boven de 150 scheen te zitten….

    Dagje sauna is ook nier verkeerd overigens…..

    topdag en nacht had je 😉

  5. Wat ziet dit er allemaal schitterend uit Aukje, geweldig! Heerlijk he om je even lekker te laten verwennen. Ik vind je header ook prachtig, wat een schattig poppetje! Bedankt voor al je commentaartjes, ik moet echt wat vaker langs komen, ook bij anderen hoor.

    Groetjes,
    Marleen

Geef een reactie

