Jeroen……

Geeft behoorlijk wat kleur aan mijn leven.
Het is nóóit saai.

Ben aan het oefenen ook met actions en zo.
In CSE3.
Vandaar ook dat ik zo weinig tijd heb om mijn blog te updaten, laat staan blogs te bezoeken.

Morgen met Kim een dagje uit.
Vrijdag met en
bij Kim in haar eerste echte huis schoonmaken.
Zaterdag KNO uitje.
Zondag Kim verhuizen.

Daarna………….
Vierdaagse werkweek.

Ik twijfel tussen een nieuw fototoestel of een nieuw bankstel.

Gewoon allebei.
Kan ook natuurlijk.

15 thoughts on “Jeroen……

  1. Ik moet altijd zo lachen om je blogs, de helft is door gekrast. Maar nieuw toestel ..vertel ! Een kleintje of een spiegelreflex ? En een nieuwe bank, toe maar. Ik mag volgende week mijn jongste dochter helpen met verhuizen naar haar eerste koophuis, spannend !

  2. een fototoestel waar je eventueel ook een nieuw bankstel voor kunt kopen lijkt een érrug professioneel toestel zeg 😉
    Leuk zo’n foto blad maar ja , wat wil je met zón fotomodel;-)

  3. Goh dus je dochter gaat verhuizen….. Wel in de buurt?

    Wij twijfelen tussen vakantie en een nieuw bankstel. (of ook gewoon allebei) hahaha

    groeten Inge

  4. Wat een mooie scrap, heel erg leuk 🙂 en je schrijft zo aanstekelijk, ik lach hardop! 😉 Hihi. Wat ben je weer lekker druk, bezig bijtje, maar dat had ik van je mailtjes al begrepen. Ennuh… als ik mocht kiezen twijfelde ik niet: CAMERA!!! Want voor mij is het simpel: bank = burgerlijk, camera = kunst. Maar gelukkig denkt niet iedereen zo zwart-wit, hihi 😉 Ben benieuwd naar je keuze! Liefs van Martine uit Rusland

Geef een reactie

