Weer voorbij

Een druk weekend waarin ik aan mijn 50ste levensjaar begonnen ben.
Dus nog een jaartje 49 ben!!

Mijn laatste jaar als veertiger dus!
50ste levensjaar is het jaar van 49 naar 50!!!!
Dus géén Sarah, géén 50, gewoon 49 geworden!!!
Ja, is goed, allemaal, dank ツ

Stop even met sneeuwpoppies verzamelen, mijn kast puilt uit.
Passen er niet eens allemaal in.
Digitale zijn en blijven welkom 🙂

Kakkerlakkensalade, hebben jullie daar wel eens van gehoord?
Leuk spelletje, al zou je dat niet verwachten van een spelletje met zo’n naam.

Enne, voor het eerst sinds jaren weer eens geschaatst.
Ben máár één keer elegant onderuit gegaan.
Fototoestel lag thuis.

13 thoughts on “Weer voorbij

  1. Gefeliciteerd…beetje te laat denk ik ?Enne, geschaatst. leuk…das voor mij echt een jaar of 10-15 geleden hahaaha. Misschien dat ik dit weekend weer eens op het ijs ga of de sneeuw in, wie weet..Fijne maandag, Elise

  2. hieperdepiep dan nog meis! 5o!!! wow!en dat spelletje ken ik nie (en ben te lui om te googlen, dus vertel ‘s? ; )schaatsen staat hier gepland voor de kerstvakantie. als alles goed gaat, want nu BK ziek thuis : ( en nog maar 2 nachtjes en dan is ie jarig!!!

  3. Dan alsnog van harte proficiat he, hoop dat je fijn gefeest hebt.Ja, voor schaatsen was het goed weer, koud genoeg in ieder geval!Hoop dat je jezelf niet te veel bezeerd hebt.

  4. Gefeliciteerd met je laatste jaar als 40’er!! 😉Ik ben het trouwens helemaal eens met Red want je toont veel jonger!!Ik dacht ff dat je het over salade van kakkerlakken had (maar gelukkig is het een spelletje)! 🙂 Ik ken het het niet maar ben eerlijk gezegd ook niet een spelletjesmens.

  5. Veel geluk, liefde en gezondheid in je 50e levenjaar Auk!!Was je je fototoestel vergeten of uhhhh……jammer, ik had je zo graag eens op de schaats willen zien!! 😉

  6. Alsnog gefeliciteerd met je aankomst in het 50 ste levensjaar !Leuk dat je even op de schaatsen gestaan hebt al zal het geen natuurijs geweest zijn ,maar wie weet komt dat nog !

Geef een reactie

