Yearbookyourself

Yearbookyourself

12 thoughts on “Yearbookyourself

  1. Hha, ik heb hem gezien idd, dat yearbook, grappig hÊ. Enne de agenda is prachtig geworden. De mama van Jaliza, voor die hebben we het gemaakt, was er blij mee. Nu ga ik er ÊÊn voor mezelf maken. Even een leuke voorkant zoeken.Groetjes Elise

  2. hahahahahahaha o sorry hoor, maar had je je hoofd niet wat groter kunnen maken ; P(en ik had de link als ’s gezien elder en twijfelde toen ook al…)

  3. Hahahahaha Aukje ik vind je foto hilarisch!!!!! 😛 😛 😛 waar kan ik die pruik kopen haha Ik ga dit ook proberen, echt leuk dit!! 😉

  4. Hi Aukje, Niet erg opwindend, die ‘vroeger’ foto op je blog. Ik herinner me je toch een stuk aantrekkelijker, hoor. Lief lachje, maar ‘dat haar’ maakt t geheel behoorlijk angstaanjagend.

Geef een reactie

