Even vloeken……


Het lijkt er op dat Hans zijn MS actief is.

13 thoughts on “Even vloeken……

  1. MS als in multiple sclerose ja. We zijn eigenlijk zeker. Defintieve uitslag na MRI krijgen we volgende week. Maar we zien het eigenlijk alleen maar bevestigd in de uitslag die ik gister uit de peecee haalde. Niet leuk, maar we zien volgende week wel verder. Positief blijven denken.

  2. Schiet niet op Aukje en ik weet waar je het over hebt want ik heb zelf PP MS en mijn MS is dus altijd aktief.Zelf heb ik erg veel baat bij Low Dose Naltrexone (slik ik nu een maandje of 5 om de progressie van mijn MS tegen te gaan). Ik ben daar zeer tevreden over. Als je meer wil weten over dit experimentele medicijn (nagenoeg geen bijwerkingen in tegenstelling met de reguliere MS-medicijnen) dan moet je even een kijkje nemen op:http://www.lowdosenaltrexone.org/Hebben jullie meer info nodig dan moet je het me even laten weten!Sterkte in de MS-strijd!

  3. Jeetje Aukje, dat is echt verschrikkelijk balen…….:-(Bij mijn zuster hebben ze 10 jaar geleden ook MS geconstateerd….dus snap jullie zorgen en angsten.Sterkte meidje, met de rest van de uitslagen!xxxxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

