Huishoudbeurs 2

* Vermoeiend
* Vreselijk druk
* Lekker geproefd en gesnoept
* Mijn ogen uitgekeken
* Leuke en gezellige dag gehad met Kim

Manlief houdt nog steeds van me,
ook nadat ik op de HHB geweest ben.
De te dure vleeswarenbakjes van Tupperware, de revolutionaire stofzuigerzak en het gelpad waarmee decolleté-rimpels verdwijnen als sneeuw voor de zon, heb ik maar niet gekocht.
Wel heb ik mijzelf verwend met Silkymit,
for smooth hair-free legs.
Volgens mij werkt héél fijn schuurpapier ook.

9 thoughts on “Huishoudbeurs 2

  1. Leuk dat je een fijne dag gehad hebt Auk!Maar jee…… Tupperware bestaat dat nog steeds????´k Kan me herinneren dat m´n moeder een paar van die dozen had toen we allemaal nog thuis woonden.

  2. hahaha silkymit ! nooit van gehoord, maar na je laatste opmerking lag ik wel helemaal in een deuk en kàn ik me er wat bij voorstellen ; )over te dure vleeswarenbakjes van tupperware. die kocht ik ooit wel. op zo’n party. (m’n enige !!! echt echt echt ! hihi) en schaamde me rot. had niet alleen de vleeswarenbakjes gekocht namelijk, maar ook de rest, in totaal voor bijna 2oo gulden hahaha en toen heb ik ze mijn vriendje gewoon kado gegeven op z’n verjaardag (verzin ’t maar !) en die was er nog blij mee ook hahaha ; )(ex-vriendje inmiddels)

  3. Ha ha ha schuurpapier, ik ben ook ooit eens naar de huishoudbeurs geweest. Leuk dat je een fijne dag hebt gehad.groetjes Ingeborg (ikscrap)

  4. Begin toch wel nieuwsgierig te worden naar die HHB! Ben dol op gratis dingetjes 😉 en volgens mij kom je met tassen vol thuis!Leuk dat je weer een leuke dag hebt gehad!

  5. Ik ben vorig jaar ook eens geweest. Kreeg een gratis kaartje en was wel heel beneiuwd. Heb idd mijn ogen uitgegekeken. Wat een hoop onzin is er toch te koop 😉Maar bijna iedereen ging met tassen vol de trein weer in……groeten Inge

Geef een reactie

