De telefoon gaat


Op mijn werk,

‘Goedemorgen, Haga Ziekenhuis locatie Leyweg, Poli KNO momentje alstublieft……’
‘Wat zegt U’? ๐Ÿ™‚

‘Poli KNO moment alstjeblieft’
…..
‘Poli KNO, bedankt voor het wachten zegt U het maar’
…..
‘Okee, mag ik uw geboortedatum’?
…..
Wat is Uw naam’?
…..
U wilt een afspraak maken’?
…..
Kunt U….’?
…..

‘Zou U dan misschien…………kunnen’?
…..
‘Okee, dan zien we U op……’
…..
‘Ja hoor, dag, goedemorgen’

Ik ben weer thuis.

Telefoon gaat.
‘Goedemiddag, Haga Ziekenhuis locatie Leyweg, Poli KNO momentje alstublieft……’ .
‘Oh neemt U me vooral niet kwalijk, verkeerd verbonden’
En opgehangen.
Bellen wel terug:)

10 thoughts on “De telefoon gaat

  1. Whahahahahahaha, ja dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan op mijn werk LOL.Wel ff een vraagje, waaroom zei je eigenlijk thuis ook: ” momentje alstublieft?”Aaah, wat staat mijn Blinkie mooi te blinken op je blog hihi. Vind je hem niet te opzichtig? Moet ik die rand misschien weghalen?XXXXX

Geef een reactie

