03-02-2008

9 thoughts on “03-02-2008

  1. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je Blog!!Wat is een jaar toch snel omgegaan hè? Ik zit alweer 14 maanden bij DSD hahaha!Nou Aukje op naar het 2 jarig bestaan van je Blog!XXXXXXXXXX

  2. Jeetje zo lang al bij DSD? Gaaf hoor! Volgens mij gaat ik dat bloggen ook wel leuk vinden ja hahaha.Ben blij dat je me hebt geholpen met mijn blogg, want ik dacht echt dat het verschrikkelijk moeilijk was….Hoop maar niet dat je aan nog een verslaving hebt geholpen.. ahum hahaxxxxxxxxx

Geef een reactie

