Zegeltjes, ziek (ik niet) en UPDATE

Ik spaar zegeltjes.
Niet zo erg veel hoor.
Van de supermarkt, de shell en vast nog wel ergens van.
Zo op zijn tijd is zegeltjes plakken wel lekker leuk.

Kreeg net trouwens te horen dat mijn zus op de EHBO ligt.
Was gisteren niet lekker, en naar aanleiding van een slechte bloeduitslag moest ze zich vanmiddag melden op de EHBO.
Ze wordt opgenomen.
Vooralsnog denken ze aan appendicitis.
Even afwachten dus.
Spannend even, want voor volgende week staat ook Overloon, waar we aanstaande maandag heen willen met de hele familie omdat mijn ouders 55 jaar getrouwd zijn donderdag 14 januari, (klik) op de agenda.

UPDATE
Om 02.00 uur vannacht is mijn zus geopereerd.
Geperforeerde blinde darm !

Knik in de darmen.

Buikvliesontsteking.
Of die voor een kink in de kabel gaan zorgen weet ik nog niet.
Afwachten en duimen………

Om het leuk te houden kreeg ik net een telefoontje van het verpleeghuis waar mijn schoonmoeder is….
Die wordt nu ingestuurd naar het ziekenhuis.
Was al niet zo lekker, zou op moeten knappen, maar doet het niet.
Vocht achter de longen, thoraxfoto…..ook afwachten dus.
Who’s next?



5 thoughts on “Zegeltjes, ziek (ik niet) en UPDATE

Geef een reactie

